فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری فلوک

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق Fluk.ir از ابتدای سال ۱۳۹۸ با مدیریت جناب آقای محمد مهدی زحمتکش در زمینه های ذیل و به صورت تخصصی بر روی محصولات کمپانی Fluke فعالیت خود را آغاز نمود.

  • فروش آنلاین تجهیزات اندازه گیری فلوک
  • فروش آنلاین تجهیزات شبکه فلوک نتورک
  • مشاوره تخصصی و رایگان در رابطه با تجهیزات اندازه گیری فلوک
  • آموزش کلیه تجهیزات اندازه گیری فلوک
  • معرفی و مقایسه تجهیزات روز فلوک

تجهیزات اندازه گیری Fluk.ir نمایندگی رسمی و دفتر فروش کمپانی Fluke (فلوک) آمریکا در ایران است. این فروشگاه همواره کسب رضایت مشتریان را در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی، با یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد.

 

طیف وسیع محصولات فروشگاه

فروشگاه اینترنتی fluk.ir ارائه دهنده طیف وسیعی از تجهیزات فلوک می باشد از جمله:

همچنین فروشگاه اینترنتی fluk.ir نمایندگی فلوک در ایران امکان خرید کلیه تجهیزات جانبی دستگاه های Fluke را از قبیل پراب، کلمپ، کیف، کاور و… در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.قابلیت دوربین حرارتی

اهداف ما

فروشگاه اینترنتی fluk.ir دفتر فروش فلوک در ایران بوده تا کنون توانسته ضمن جلب رضایت مشتریان خود نیاز صنایع مختلفی از جمله برق و الکترونیک، فولاد و ذوب آهن، نفت و پتروشیمی، آزمایشگاه های صنعتی، صنایع دامداری و طیور، و … را مرتفع نموده تا قدمی بزرگ در تحقق هدف کسب رضایت مشتریان خود برداشته باشد.

فروشگاه fluk.ir گزینه مناسب برای خرید اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق فلوک می باشد؛ زیرا این فروشگاه نمایندگی رسمی کمپانی fluke در ایران است و کلیه محصولات فروشگاه در کنار گارانتی اصالت کالا دارای 3 سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش، در اختیار مشتریان قرار می گیرد. برای خرید تجهیزات اندازه گیری شبکه fluke (فلوک) می توانید به آدرس فروشگاه مراجعه نمایید.