نمایندگی تجهیزات اندازه گیری فلوک

قوانین و مقررات

download (2)

امنیت اطلاعات شما برای ما مهم است

نمایندگی تجهیزات اندازه گیری فلوک با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد.اطلاعاتی که ارائه می کنید با استفاده از لایه سوکت های امن (SSL) رمزگذاری شده و محافظت می شود.
قانونی

اعتماد شما برای ما مهم است

برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های این نمایندگی قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کدملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است.

نظرات شما برای ما مهم است

ما به سوالات، نظرات و دغدغه های شما در مورد حریم شخصی احترام می گذاریم. لطفاً همه بازخوردهای مربوط به حریم خصوصی یا هر مشکل دیگری را برای ما ارسال کنید. اگر در مورد اطلاعات خود در پلتفرم نگرانی دارید، لطفاً با توضیح کامل با ما در info@fluk.ir ( یا دیگر راه های ارتباطی توضیح داده شده در صفحه درباره ما) تماس بگیرید و ما سعی خواهیم کرد آن را حل کنیم.
  • نمایندگی تجهیزات اندازه گیری فلوک با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد.
  • برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های این نمایندگی قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کدملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است.
  • یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، نمایندگی تجهیزات اندازه گیری فلوک جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و این نمایندگی تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
  • نمایندگی تجهیزات اندازه گیری فلوک ممکن است امتیازات و نظرات ارسال شده توسط کاربران را مطابق با قوانین سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر حاوی مصادیق محتوای مجرمانه باشد، این نمایندگی می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. استفاده از خدمات وب سایت نمایندگی تجهیزات اندازه گیری فلوک به این نمایندگی این حق را می دهد که اطلاعات را پردازش کند و از آنها در چارچوب تعیین شده در بالا استفاده کند و حق اعتراض را مستثنی می کند.
  • کاربران برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی نباید این اطلاعات را در اختیار اشخاص ثالث قرار دهند. در صورتی که کاربر شماره موبایل خود را به شخص دیگری انتقال دهد، برای جلوگیری از سوء استفاده و یا مشکلات احتمالی، کاربر باید شماره موبایل خود را در پروفایل خود تغییر داده و شماره موبایل جدیدی را با مسئولیت خسارات احتمالی ناشی از عدم رعایت موارد ثبت کند. امتیاز فوق توسط کاربر، با کاربر است و کاربر از هرگونه ادعایی علیه نمایندگی تجهیزات اندازه گیری فلوک چشم پوشی می کند.
  • نمایندگی تجهیزات اندازه گیری فلوک هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آن‌ها را به هیچ شخص یا نهاد دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه به دستور مقام قضایی یا اداره ذی‌صلاح باشد یا طبق قوانین و مقررات عمومی کشور ملزم به انجام آن باشد.
  • نمایندگی تجهیزات اندازه گیری فلوک از نظر قانونی موظف به پرداخت خسارت در این موارد نیست و کاربر نیز با اعلام رضایت خود برای استفاده از خدمات وب سایت، حق اعتراض خود را از خود سلب کرده است.
  • همچنین به اطلاع کاربران می‌رسد که نمایندگی تجهیزات اندازه گیری فلوک مانند سایر وب‌سایت‌ها از IP و مجموعه کوکی استفاده می‌کند، کوکی فایلی است که توسط مرورگر به درخواست وب‌سایت ایجاد می‌شود و به وب‌سایت اجازه می‌دهد بازدیدهای شما را به خاطر بسپارد و شخصی‌سازی کند. بسیاری از مرورگرها گزینه غیرفعال کردن کوکی ها را ارائه می دهند. برای انجام این کار، راهنمای مرورگر را مطالعه کنید. با این حال، پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی نمایندگی تجهیزات اندازه گیری فلوک و شیوه‌های صحیح مدیریت داده‌ها تمام تلاش خود را برای محافظت از اطلاعات کاربران و جلوگیری از دسترسی به کار می‌برند.
  • برای جلوگیری از فعالیت های غیرقانونی. بدیهی است مسئولیت هرگونه سوء استفاده بر عهده شخص یا افراد خاطی است و نمایندگی تجهیزات اندازه گیری فلوک این حق را برای خود محفوظ می دارد که به تشخیص خود اعتراض و اقدام قانونی کند. در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل ها و خبرنامه های نمایندگی تجهیزات اندازه گیری فلوک ندارید، می توانید بر روی کلمه کلیک برای لغو اشتراک در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.
  • نمایندگی تجهیزات اندازه گیری فلوک از تمام نقاط قوت خود برای حفاظت و حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران استفاده می کند و امیدوار است خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم کند.