گارانتی محصولات فلوک

آیا کالاهایی که در سایت fluk.ir بفروش می رسد اصل هستند؟ گارانتی محصولات فلوک به چه مفهومی است؟

گارانتی محصولات فلوک

شرکت‌هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت می‌کنند و اسامی آن ها در سایت این وزارت‌خانه ذکر شده، باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند. بنابراین گارانتی اینگونه شرکت‌ها، گارانتی معتبر محسوب می‌شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی‌های بی‌نام و نشان آن ها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی‌های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند.تمامی محصولات ارائه شده در وب‌سایت fluk.ir در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند.

کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت 7 روز ضمانت بازگشت، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و سایر موارد مواجه شوند، می توانند از گارانتی معتبر ارائه شده توسط فروشگاه fluke استفاده نمایند. بنابراین کلیه کالاهایی که در فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری فلوک عرضه می‌شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کارکرده و یا غیراصلی در سایت به فروش نمی‌رسد. از این رو است که فروشگاه fluk اصل بودن همه محصولات موجود در وب‌سایت را تضمین می‌کند.

میزان گارانتی کالاهای fluk.ir چقدر است؟

فروشگاه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق فلوک کلیه محصولات برند فلوک آمریکا را با 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش به همراه برگه گارانتی معتبر ارائه میدهد.

نحوه بازگشت کالا در سایت fluk.ir به چه صورت است؟

نحوه بازگشت کالا از طریق مشتری به این صورت است که مشتری باید از طریق پست یا تیپاکس محصول مرجوعی را برای ما ارسال کند و کارشناسان ما بعد از بررسی دقیق در صورت مشکل دار بودن محصول از طریق شرکت، وجه به حساب مشتری عودت داده می شود.