جهت دریافت قیمت دقیق و تخفیف تماس بگیرید
لوگوی برند فلوک
  • پرداخت آنلاین یکی از بخش های اساسی از انجام تجارت هر وب سایتی می باشد. پرداخت آنلاین به هر فروشگاه اینترنتی بزرک که محصولات یا خدمات می فروشد،کمک شایانی کرده است. این امر به ویژه برای وب سایت های توزیع کنندگان تجهیزات اندازه گیری صادق است، زیرا مشتریان طیف گسترده ای از گزینه های پرداخت امن و راحت را از ما انتظار دارند. تمام سعی ما به عنوان اولین و برترین نماینده فلوک در ایران نیز همین بوده تا در کنار پرداختی ایمن و آسان، آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان آوریم.
خود پرداز
  • روش رایج دیگر پرداخت در این سایت از طریق پلتفرم های پرداخت الکترونیکی است. این پلتفرم‌ها به مشتریان این امکان را می‌دهند تا با استفاده از موجودی حساب خود، پرداخت‌ها را انجام دهند. این پلتفرم‌ها راحتی بیشتری را ارائه می‌دهند زیرا به مشتریان اجازه می‌دهند بدون نیاز به وارد کردن جزئیات کارت خود هر بار پرداخت‌های خود را انجام دهند.
پرداخت الکترونیک
  • روش رایج دیگر کارت به کارت  است. این روش به مشتریان این امکان را می دهد که وجه مورد نظر خود را مستقیماً از حساب بانکی خود به حساب وب سایت منتقل کنند. این روش به عنوان یکی از مطمئن ترین روش های پرداخت آنلاین محسوب می شود. برای استفاده از این امکان پرداخت، رسید پرداخت را به شماره های ذکر شده (در قسمت تماس  با  ما) در واتساپ یا روبیکا ارسال کنید.

در نتیجه، ارائه انواع گزینه های پرداخت برای هر وب سایتی که محصولات یا خدمات را می فروشد، از جمله توزیع کنندگان تجهیزات اندازه گیری، ضروری است. این روش  به مشتریان اجازه می دهد تا روش پرداختی را که برای آنها راحت تر است انتخاب کنند و شانس تراکنش موفق را افزایش می دهد.